Helt rævva!

Heisann.. Dere lurer vel sikkert på hvor jeg har vert de siste dagene og det skal jeg fortelle dere, under en stein. prettying much! For å være ærlig har jeg vert så sliten de siste ukene etter mye festing og herjing med venner.  Føler liksom ikke at jeg får hentet meg ordentlig inn igjen før det plutselig er helg og på’nigjen helt fra start til slutt, lol.

Ikke bare er det festligheter men det er også masse barn inn og ut hele tiden nå siden det er skolefri, pluss jobb og hus greier. Men det er ok, vi koser oss og Norgesferien er ikke så ille så lenge det ikke regner siden tempen er super bare den i seg selv!

Her hjemme sitter vi ute stort sett hele tiden med tak over hodet så det er ikke’no stress. Vi har tatt det rolig de siste dagene og bare kost oss med hverdagslige ting, film, god mat og litt snop. Nå sitter vi ute å bygger lego.

Nå tenker jeg bare hvor jævla ok det er at jeg ikke fikk det bassenget som jeg i utgangspunktet hadde reservert, som de ikke hadde på lager likevel. Hele juli har jo vert helt rævva uansett så føler liksom ikke at vi har gått glipp av noe. Snakkes🎉

0 kommentarer

Siste innlegg