Helt krise!

Hallo mennesker! Først og fremt vil jeg bare si god helg til alle dere som nå kan slappe av og legge føttene høyt. Det andre jeg ønsker og gjøre er å beklage for det slappe og trøtte trynet mitt.. I dag er jeg ikke helt våken tror jeg. Føles ikke helt sånn i hverfall, sovet lite.. Thats why!

Anyways.. I dag er det Santa lusia dag, noe jeg faktisk trodde hadde vert for maaange mnd siden. Trodde liksom det var i starten av da det begynte å bli drit mørk ute! I dag tar jeg det ganske rolig som dere sikkert også ser… foreløpig i allefall. Jeg bare jobber nå og tenkte kanskje bleke tennene og ta en ansiktsmaske etterpå. Rydde litt hjemme for hele klesrommet har jo veltet av seg selv i løpe av natten…. Helt krise!! I dag har vi besten og besta dag siden det ikke blei på onsdag så her er det sikkelig stille og rolig. Kjempe kjedlig…!

0 kommentarer

Siste innlegg