Helt jævlig

Reklame | Flatt Tummy

Hei lesere! I dag er jeg bare helt sinnsykt støl i pupper, ben og mage hvor jeg nå syns litt synd i meg selv..

I dag hadde vi planer om å stå opp tidlig, pakke og der etter dra på trening. Før vi videre skulle hente isadora som er på overnatting hos besten og besta, men sånn blei det ikke.

Etter vi kom hjem fra spania har jeg både følt og sett skikkelig oppblåst ut, helt jævlig også! Jeg har slitt litt med samme problem som da jeg var i marbella, hvor jeg ikke fikk på meg forlovelsesringen fordi jeg hadde så mye “dritt” i kroppen. Det samme har skjedd nå, bare ikke fullt så mye heldigvis!

Det er helt utrolig hvor mye av dritt og avfallsstoffer  som samler seg i kroppen over litt tid, det er helt utrolig! Og en skikkelig rens har jeg lenge både savnet og sett frem til. Jeg har den siste mnd fått øynene opp for “cleansing tea’n” fra Flatt tummy. Og var overlykkelig da jeg hadde mer igjen for å skyllet kroppen skikkelig på nytt igjen. I Spania spiste vi mye god mat og drakk en del alkohol, noe som er utrolig dårlig for kroppen vår!

Teen drikker man hver 2 dag i en uke før legge tid, der etter hver 3 dag i en uke og slik fortsetter man rutinen helt til posen er tom. I natt hadde jeg en form for “mageknip”, noe jeg aldri har hatt før når jeg har gått på denne rensen. Dette er jo bare et bra og sikkert tegn på at man virkelig trenger å skylle kroppen fri for samlet avfall!

Siden jeg nå begynner å bli tom har jeg bestilt begge posene på nytt, både “cleansing ” og “activate”, som hjelper med å sette i gang forbrenningen på morgenen. Dette er produkter som jeg nå har blitt helt avhengig av siden jeg både merker og ser at det fungerer. Jeg har denne uken kun tatt en rens og  har både blitt smalere, lettere og ikke minst føler jeg meg MYE bedre og opplagt med masse energi. Fantastisk!

Vil du “slaye” dine Flatt tummy produkter du også? Bruk:

“Friend-TZHLGZD”

💪🏾

 

0 kommentarer

Siste innlegg