Helgens eventyr

Siden helgen har telefonen min bestemt seg for å ikke fungere når jeg berører skjermen lenger. Ikke veit jeg helt  hva som har skjedd, men den har vel fått seg en kakk på helgens eventyr da?

Så nå er jeg over på reserve telefon nr 3.. Hvor lenge vil denne vare da? det tørr jeg nesten ikke å tenke på så derfor blir jeg å bestille ny i løpet av uka. denne gangen skal jeg bestille deksel både forran og bak.

Også skal jeg se om jeg får festa en fin snor eller noe på dekselet- så jeg har mobilen festet til kroppen når jeg er ute på natta å reker. Lol  

 

Da er det ingen som kan stjele den heller 🖖🏾

I dag har vi vert en tur på badestranden, jeg har klippet besten og besta. Etter på fikk snuppa overnatting av en venninne å vi har vert på sykkeltur,  sett film og jentene er allerede i seng. Deilig!


kveldene her har bestått for det meste av overnatting hver en eneste dag siden skole slutt og vi er alltid aktiv om dagen. Med meg går det fint men jeg begynner å se at 8 åringen min nå kanskje er litt sliten? 😂

Nå slapper jeg bare av å sier snart natta selv 💕

0 kommentarer

Siste innlegg