Helgen

Hei fininger! Hvordan har helgen deres vert den siste tiden? Har det vert mye liv og morro eller har dere bare tatt det helt med ro?

For min del har jeg tatt hele helgen veldig piano sammen med familie og bare avslapping helt av.  Jeg er jo fortsatt litt små “syk” og har egentlig hatt det veldig fint hjemme.

Dagane har gått av seg selv allerede i starten av uka og allerede på fredag trodde jeg det var mandag, haha. Da har man lite kontroll på dagene eller? lol. Denne uka har jeg virkelig tatt meg fri fra alt som heter jobb noe jeg også søler jeg har fortjent med tanke på hvor laber formen egentlig har vert. 

For øyeblikket har jeg akkurat kommet hjem hvor huset har stått alene i noen dager nå. Det er allerede sykt mørkt ute og jeg trasker rundt i en ullgenser og ull sokker, i det jeg venter på at varmen skal sette seg i veggene.

Det er ganske fint å være borte men jeg har som sakt også blitt ganske hemme kjær💕.

0 kommentarer

Siste innlegg