Helgen oppsummert

Jeg veit ikke helt med dere jeg men min helg har vert helt super! Var rimelig sliten i går men var likevel klar for en ny uke igjen i dag!  

På fredag var vi på fotballavslutning og senere en tur på livet, det var ganske gøy faktisk.

Lørdag var det dugnad med styret på lekeplassen, i går feira vi en litt sein farsdag og bursdag med familien. Siden jeg nylig var småsyk i hele forrige uke.

Men herregud så digg det var  å endelig krype til køys når kvelden gjorde sin ankomst i går.

I dag har jeg ikke fått trent, det irriterer meg litt, men jeg overlever nok. Kommer legit til å klage hver gang jeg skipper den, lol.

Nå skal jeg se litt drama på tv før det blir tidlig natta. helt om dagen og helt om natten men dog også litt små sliten , ærlig!

Nå er mandagen over og det er stygt å si… Men nå er det snart helg igjen! 😂

 

OMG god natt 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg