Hele dagen snudd på hodet

Heisann alle mine blogg venner. Nå står jeg på busstoppen og venter på en buss som ikke kommer likevel. Men mamma kommer heldigvis å henter meg. Da skal vi først en tur til Intersport for å kjøpte noen sko, der etter kjører hun meg til fergen. Dagen i dag har gått så sinnsykt fort, i tilegg hr den blitt skikkelig snudd på hodet!

 Så spontan som jeg er bestemte jeg meg i hytten og styrten å dra til en venninne i Ålesund. Vi snakket litt om det i går men jeg var egentlig ganske usikker. Jeg har jo tross alt ikke blitt skikkelig frisk igjen, Hjemme ser det ut som det har vert krig. Og opp på det hele er jeg ganske lei av å «reise». dette blogginnlegget blir noe helt annet enn jeg hadde planlagt faktisk.

Egentlig hadde jeg tenkt tå fortelle litt, samt legge ve masse bilder fra både førskoletreff, «skinkefest» og andre ting som vi har gjort på i dag. Men det får heller bli i en annen anledning, når jeg har kommet hjem.

Som dere sikkert skjønner har det virkelig gått i ett siden kl 08 i dag tidlig. Jeg oppdaterer dere mer om hva som skjer senere. Nå må jeg nesten løpe for å rekke alt jeg skal.

Vi blogges da venner 💕

0 kommentarer

Siste innlegg