Hei og god morgen!

Hei og god lørdag peepz! I dag våknet vi enda senere enn noen sinne… Ikke morsomt i det hele tatt og jeg kjenner jeg er litt små irr for den grunn, men heldigvis ikke så mye da for jeg er fortsatt litt trøtt 😅 La meg tidlig å sånn og sov kanskje 2 timer før jeg våknet å blei liggendes i 100 år bare glane i taket. Men sånn er livet dere, tror vi er 3 trøttinger her i hus og jeg får bare trøste meg med at det er helg eller noe.

For ca en time siden inntok vi frokosten på sengen med ” jingle bells rock” på anlegget, så at vi ikke er helt ferdig med julen har jeg innforstått! Isadora skal nå på besøk til en venninne å leke ute i den deilige snøen og jeg tenkte finne frem noen antrekk og div til  kvelden ute i Ålesund. Dette blir gøy og jeg gleder meg kjempe masse! 🥳

0 kommentarer

Siste innlegg