Hei nerd

Hei til alle nerde- vennen mine som endten er proffe, sånn passe middels eller nybegynnere.Jeg titter egentlig bare innom for å si god natt fra mitt litt mer “nerdete hjørne”. I dag har hele familien vert på badestranden og videre spiste vi kebab pizza som nå sitter som “tann pels” kjenner jeg.

Æææ.. Jeg skal så sette på pause for å pusse tenna, det har jeg faktisk sittet å kjent på i over en time nå, iiik! 🤮.

I dag klarte jeg å legge igjen kameraet mitt ute på terrassen så jeg fikk en navo til å hente det for meg så det ikke skulle bli stjålet. Derfor har jeg ikke blogget i dag og siden mobilkameraet mitt er knust prøver jeg å unngå ta bilder med den for bildene blir aboslutt ikke vra. Da spesielt selfiesene. 

I kveld sitter jeg bare å gamer litt for å fylle det tomme huset her jeg sitter helt alene, haha. Tror ikke jeg orker å sitte så veldig mye lengre nå siden jeg allerede bare i kveld har rundet 3 hele brett av verdener,  noe som tar ganske lang tid faktisk.

 Men nå gleder jeg meg sykt mye til sokestarte og rutiner faktisk. Bare det å starte dagen litt tidlig igjen hvor jeg kan få unna det meste er noe jeg nå har savnet en stund. Så i morgen tenkte jeg å stå opp i 09 tiden for å jobbe og suse over huset før det nok engang er helg igjen… Tenk på det du!🤷🏼‍♀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg