Hei fløtepus!

Hei fløtepuser! I dag har jeg vert uten kamera i hele dag å kjenner jeg nesten har hatt litt angst nettopp for den grunn, lol. Da er mam faen meg avhengig ass, haha. Det kjipeste jeg veit om er å ta masse bilder med telefonen for å så legge dem ut offentlig når bildekvaliteten faktisk er ganske stor forkjell, til tross for hvor godt kameraet på i phone egentlig er nå om dagen.ATM befinner jeg meg i Ålesund sammen med noen venner og har det helt fantastisk. Blir derfor ikke å blogge noe mer i kveld og det er også ganske sein nå for den slags tull, haha!  I know.. Trenger ikke si noe liksom men nå skal vi strax videre ut for å møte en gjeng som nå er i skikkelig fest modus. Vi sees i morgen da folkens… Nåe jeg er døøød å skulle øsnke jeg hadde holdt meg hjemme😆 omg!

0 kommentarer

Siste innlegg