Hater når det skjer…..

I går satt jeg i bilen fra hytta og fantaserte mye om hvor god det skulle bli å endelig komme hjem. For hjemme var det jo skikkelig ryddig, iallfall slik jeg husker det. Den fine stua vår er noe jeg savner enormt mye hver en eneste gang vi er bortreist. Men kjøkkenet ligger for en eller annen grunn aldri i tankene mine.. Kanskje fordi det alltid er bombet og ser helt jævlig ut? Det føles ofte sånn selv om kjøkkenet er rommet vi rydder mest i hele huset, hver en eneste dag og opp til flere ganger daglig!! Æsj…

Derfor har jag i dag brukt de få krefter jeg har hatt til litt jobb, sminke og rydde hele kjøkkenet… OMG…. Døds kjedelig! Jeg føler kjøkkenet er rommet i huset som avgjøres om det er ryddig hjemme eller ikke. Er det ryddig på kjøkkenet er det liksom strøkent over alt, viss du skjønner? haha. Nå sitter jeg i sengen og fryser på beina igjen. Jeg er helt skutt og kan heller ikke vente med å ta av meg sminken og den super lange hestehalen… Det er så digg!! Å ta av Ariana grande håret er faktisk 1000 ganger bedre enn å ta av bh’n. No f*** joke!

I dag skal jeg faen meg ikke gjør noe annet enn å holde sengen resten av kvelde. Selv om realiteten er at jeg egentlig har sovet alt for mye og kjenner jeg er skikkelig sår i ryggen, oooh…. Hater når det skjer, ikke sant?

Men halleluja så flink jeg har vert i dag. Syns nesten jeg fortjener en gullmedalje ! 💁🏼‍♀️👏🏽

0 kommentarer

Siste innlegg