Harry men gøy!

Altså.. husker dere at jeg skreiv i det forrige innlegget at jeg skulle til Ålesund? Haha.. Ålesund du liksom,  ikke akkurat. For vi dro nemlig helt til Langevågen (en liten bygd litt utenfor Ålesund). Jeg tror ikke dere lesere skjønner hvor pinlig men samtidig morsom dette er. Hallooo vi er på bygde vors, bygde fest og «bygde dager »!!  haha.. dette er drit harrry. Men herreguud så gøy vi har det. Noen ganger, eller mange ganger (i følge meg) må man bare finne på en hel del morroe ting, det er lov! Jeg elsker å dra ut steder hvor jeg ikke kjenner noen. Men det er jo alltid noen som kjenner igjen meg eller veit hvem jeg er, det er hyggelig!  Men bare det å få se nye ansikter gjør meg så glad, i stede for å se det samme «gamle» heletiden.

Nå har vi akkurat ankommet vors. Vi er hos et venne par som er kjempe sprudlende uten filter sånn som oss. Det er god stemming, vi skal spise litt taco og kose oss. Etterpå skal vi ut, det blir Epic! skal tro hvilke trøbbel vil havner i nå. Meg og venninna mi ut på «kveldstur» er alltid «farlig» ass, haha!

Men det å dra til Langevågen angrer jeg heller ikke på. Isadora ville på overnatting til besten og besta, Kjæresten er på jobb. Da orket jeg rett og slett ikke tanken på og bare sitte hjemme alene å «sture» når venninnene mine ville finne på noe gøy!

 

0 kommentarer

Siste innlegg