Hard work FUCKING pays off!!

Hei søtsaker! ☺️ I dag er jeg i skikkelig form og helt sinnsykt giret, i dag er jeg glad! Det har vert noen syke uker hvor jeg både følte meg utbrent og på et tidspunkt ville jeg jo også legge ned bloggen. Men my mama didn’t raise a puss OR a quitter, så her er jeg å rierer på topp 50 listen igjen i hele NORGE! Noe jeg også har gjort i mange dager nå uten å vite om det. Blei liksom ikke  obs på det før noen andre sa det, lol. Så lite har jeg orket å følge med liksom… 👀Jeg har en stund nå ligget noen plasseringer ned, men ikke mange og noen dager har jeg plutselig vert oppe igjen. Men nå.. Ja nå har jeg ligger der fast, døds bra! Dette gidde meg litt mer boost en hva jeg trodde selv, for nå er jeg engasjert igjen og fy faen så glad jeg er for at jeg IKKE la ned bloggen min.. herreguud! Det er faktisk det beste valget jeg har tatt denne mnd. Haha! For uten om det å komme tilbake til jobb rutinene mine for bare det har hjulpet meg SÅ sinnsykt mye!

Nå skal jeg være enda mer kreativ og få tilbake det gode innholdet, noe jeg også føler jeg kanskje har fått til de siste dagene. Men herregud det har jeg virkelig gått inn for også, det skal sant å sies! Nå er det ikke lenge til det kommer en makeup look heller for det kan jeg føle på meg. Husker dere jeg ba dere om å gi meg litt tid og være tolmodig med meg?? Well… Dolla.. Yo Queen er snart 💯 tilbake igjen, jeg kan føle det på meg! Så bra som dette har jeg ikke følt meg på lenge.. Er så glad og så uendelig takknemlig for å se at når jeg ville legge opp så beit jeg tennene sammen og tenkte hver en eneste dag “bare en dag til” “du klare en til” “og neste” og neste…” I dag føler jeg mestringsfølelse å har også utrolig lyst til å gråte, men nå pga lykke. Selv om jeg hadde bedre plassering i går da, men  det går HELT fint. Jeg lover 🎉🎉! 

Instagram er oppe å kjører for fullt igjen, jeg prøver å være kreativ. Snap chat storys har blitt mye bedre. Fb har gått som vanlig men blitt mye mer interessant syns jeg. Og Bloggen drar inn samarbeidspartnere… I love it! I dag har jeg det jammen meg bra dere! 😆🥳✨🎉

0 kommentarer

Siste innlegg