Har vi blitt svindlet?

Omg dere.. Hvor skal jeg i det heletatt starte? Altså.. At det finnes mange svindlere der ute er det jo jamme meg ingen tvil om, men at vi skulle sitte i en lik situasjon selv som nå, bare 2 dager før avreise hadde vi vel ALDRI sett for oss? Og jaa.. Jeg er stressa! 

Har vi hus å bo i når vi kommer frem? Må vi booke oss inn på noe annet i tillegg til denne VILLAEN vår? Finnes det noe fint som er ledig nå? Og hva gjør vi når vi selv nå opplever en form for utpressing av penger, i bytte mot vår nøkkel? Woow.. Jeg er HELT sjokkert!

Derfor har jeg også nå satt meg i kontakt både med den ene og den andre, jeg har lest mye, samt vert i kontakt med selskapet som leiger ut villaen til oss. Ikke faen om jeg skal oppfattes som en dum turist som bare finner meg i tull fordi det er den “enkleste” måten. Jeg er en “fighter” og det har jeg alltid vert med bein i nesen, noe jeg også er utrolig glad for! Nå ligger vi bare å prater mye om situasjonen vi befinner oss i og er begge enige om at vi syns synd i mennesker som ikke tørr å gjøre noe med saken.

Ingen som får kødde så lenge jeg har noe jeg skulle ha sagt, det er jo allefall HELT sikkert !!

💪🏾

0 kommentarer

Siste innlegg