Har jeg fått corona??

I går hadde jeg tenkt å blogge mer enn bare en gang men de siste ukene har jeg faktisk følt meg litt dårlig. Formen har vert veldig opp og ned men de to siste dagene har jeg slitt en del med hodepine, sår hals og kald-svettet. Noe som resulterte at jeg bare hold sengen etter kl 17 og gjorde absolutt ingenting enn å ligge i fosterstilling med tv serie og en kald fanta… livet💕

Hva skjer liksom? Har jeg fått Corona?  Med engang man føler seg litt dårlig i desse dager er Corona det første man tenker på,  ikke sant vel?

Men jeg har faktisk vert litt små syk i sikkert over en mnd nå. Med andre ord så var formen laber allerede før Corona kom, derfor er sykdommen helt utelukke for min del. Ikke har jeg noen spesielle symptomer og formen i dag er igrunn helt fin. Føle meg bare litt svimmel og tung i hodet. Kanskje ikke så rart heller med tanke på at jeg nesten ikke spiser noe og det lille jeg drikker er red bull liksom, omg. Dehydrert fra her og til månen ass.

I dag har jeg liksom lyst til så mye men samtidig har jeg ikke ork, lol. Tror det er noe med været som også er veldig umotiverende. Akkurat nå er det også vanskelig å være motivert til jobb og alt som hører til når livet sånn plutselig har blitt så begrenset og ikke minst snudd på hodet. Så når det stormer som verst ute med snø og kald vind er det heller ikke noe hyggelig å ta seg en tur ut. 

Jeg har lyst til å reise bort til solfylte strender, reggy musikk og paraply drink… Der er jeg liksom. Men det har jeg jo også hatt lyst til helt siden slutten av november i fjor.🤷🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg