Halloween made by me

Hei og god søndag alle lesere. Er det mange som er fyllesyk i dag eller? kl 00:30 vurderte jeg også selv å dra ut siden det var Halloween fest på hotellet. Men droppet den tanken siden jeg egentlig var ganske skutt etter en lang dag og mye makeup.

I går var det litt av en dag fra morgen til kveld. Jeg jobbet, var på trening og isadora hadde besøk. Videre la jeg en halloween look som også blei filmet. Men dessverre var jeg ikke obs nok på at batteriet gikk flatt etter de første 10 minuttene og orket heller ikke sitte vente i over 1 time på at det skulle bli fulladet. Derfor har jeg ingen “tutorial” på denne looken, sorry! Og derfor blogget jeg minimalt i går, sorry!

Her er en liten “smakebit” fra i går og hele looken kommer jeg til å poste senere. Først på Instagram @queendthatsme der etter her på bloggen 🎃

2 kommentarer

Siste innlegg