Gravid bilder av meg

Herregud jeg syns det er helt sinnsykt å tenke på at det nå er over 7 år siden jeg  gikk gravid. Det er sykt rart å tenke tilbake til når jeg selv gikk med det fineste gullet i magen og det er noen ganger vanskelig å tenke tilbake på min ferd og opplevelse når andre mennesker jeg kjenner kommer og vi snakke “bby prat” med meg.

Spørsmål som hvordan ditten og hvordan datten? hvordan hadde du det? var det sånn med deg også? hva gjorde du? er dette riktig osv er bare få ting jeg ikke alltid klare å svare på fordi jeg rett og slett ikke husker 🤣

Men på min tid var ikke sosiale medier og internett så veldig poppulært. Når jeg tenker meg om så var det vel samme året Instagram blei oppfunnet og bare det snakker jo mye for seg selv om hvor store kontrastene var da i forhold til nå. Jeg hadde jo en blogg på den tiden men med veldig lite lesere, jeg oppdaterte sykt sjeldent, hadde barnslig innhold og var ganske grov i munnen for å si det sånn.. Hahah.. Ja litt mer typisk ungdom la  man si! Bilde kvaliteten var heller ikke så veldig fantastisk og location’s heller ikke så kreative….

Jeg husker at jeg aktivt kunne trene helt frem til 6 mnd før nyre og bekken betennelsen tok meg skikkelig. Jeg var heller ikke særlig stor og klarte skjule magen frem til jeg selv var klar til å fortelle verden i 6 mnd at jeg var gravid.  Jeg vil si jeg var ganske fin gravid og bak fra hadde jeg fortsatt en veldig smal midje så det var ingen som kunne jeg jeg var gravid med ryggen til. I mange tilfeller sies det også at man forfaller med tide men dette har altså ikkje skjedd i MITT tilfelle, always been a FAB bitch… 🚨😎🔥

Lets take a look!  

👁👄👁

( 6 mnd)

( Mot slutten)

(Slutten)

0 kommentarer

Siste innlegg