Gleder oss !

Hei dere !
Hvordan har vi det i dag da?

I går var jeg helt kaputski siden jeg for øyeblikket tar siste innspurt på kjøkkenet. Som jeg omsider skiftet mening når det kom til fargevalg. Nå tenker dere sikkert at jeg har holdt på med kjøkkenet lenge, men ikke lenge da.

Først måtte jeg jo fjerne folien som jeg satt på i fjor sommer- det var ikke bare bare. Og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg legit satt med hårføneren for å løsne klisteret!

Kjøkkenet er noe helt annet nå i forhold til da jeg hadde det rosa glitteret. Og nå matcher det både loftet og gangen til inngangspartiet- rett og slett nydelig!

For øyeblikket  er vi på spontantur til by badet i Ålesund, hvor vi også skal bade med tantegull for aller første gang.

 

Det blir hyggelig 💕 Ser dere senere folkens 👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg