Gleder meg til å komme hjem!

Hei alle lesere. I dag har vi faktisk gjort veldig mye! Vi voksne har vert oppe siden halv 7 og dagen i dag har igrunn gått i et. nå gleder jeg meg noe helt sykt til å komme hjem! Ja jeg gleder meg til å komme hjem til sengen min. Huset mitt. Kles vasken min. Studioet mitt og jeg svaner besten og besta! Bare det å få komme tilbake til hverdagen blir så utrolig fint! Tro meg, det er super digg på badetur men det er faktisk enda bedre å komme hjemme.

Ja jeg elsker å reise, oppleve nye ting og bare suse rundt dagen lang. men jeg lengter alltid hjem etter en  ukes tid.

I dag har vi vert en tur til byen for å se etter en ny koffert, siden vi alltid har så sinnsykt mye overlast. Vi har bada, jeg har blitt neger og isadora har fått diplom for både svømmeskole og deltagelse på kids klubb. Været i dag har vert det dårligste hitt til, men det er heilt Ok med litt regn. Det bryr jeg meg ikke noe særlig om egentlig.

og please ikke spør hva som skjer med den tunga der som tydligvis henger ut fra kjeften min alt for ofte det siste.. Jeg må savne bikkja mi der hjemme noe heilt jævlig eller no, haha!

ps besta: om du leser dette, isadora har vert på kino i dag. 

0 kommentarer

Siste innlegg