glad og stolt av meg selv

hei alle mine følgere. i dag har jeg jobbet en hel del og det føles faktisk helt fantastisk godt. det beste jeg veit er å komme tilbake til jobb rutinene mine, i allefall når jeg ser jeg har fokus, er effektiv  å har mye selv disiplin. da blir jeg utrolig glad og stolt av meg selv skal jeg si deg.  det er ikke bare bare å ha konsentrasjonen på plass, det kan til tider være en prestasjon i seg selv for de med konsentrasjons vansker . vi har nemlig utrolig lett for å spore av og begynne med helt andre ting. med tanke på det jeg nettopp nevnte over kan jeg til tider ikke forstå selv engang at jeg er selvstendig når det kommer til jobb , hahah! sinnsykt ironisk..

 i dag har isadora hatt besøk av en venninne, papi har klippet plen og videre på kvelden har vi hatt mange timer med fantastisk familie kos.

vi har spist taco, lekt litt med lol babys og lekt blindebukk før legge tid. for øyeblikket har vi voksne inntatt sengen hvor vi nå skal til å spille yoshi worl. selv om vi endelig har kommet hjem har vi fortsatt seine kvelder og tidlige morgenstund med vesla. er ikke den første eller den andre rastløs så er det jo jammen meg den tredje, haha for en gjeng! men vi snakkes videre da blogg venner.

god natt 😴

0 kommentarer

Siste innlegg