Glad nyhet i dag

Denne uka har startet ganske bra faktisk! Ikke bare har vi forhånds bestilt billetter til noe super gøy på onsdag.  Noe  vi alle gleder oss sinnsykt mye til.

Men jeg har også i dag funnet ut at jeg endelig kan SWAPPE telefonen min  til den nyeste iphone, noe jeg også er sykt exited over!! 😍 

Telefonen jeg har nå er jo ikke så veldig gammel da siden det er iphone sX max . Men jeg har jo så klart hatt litt små lyst på den nyeste 11 pro max siden den kom ut september i fjor. Kameraet på den telefonen er jo til å bli svimmel av  i forhold til den jeg har nå!

Men etter som jeg måtte anskaffe meg en telefon allerede i juni i fjor før den nyeste kom ut så måtte det bare bli sånn, selv hvor små kjipt det er og ikke ha det aller nyeste til en hver tid uansett hvor overfladisk det kanskje høres ut…? Lol men sånn er livet.

 

(Bildet er gammelt)

0 kommentarer

Siste innlegg