Gjorde jeg det på min egen bekostning?

Hei og god onsdag!

 

I dag føler jeg meg topp i tillegg er jeg ganske glad faktisk. Dere veit de dagene hvor man bare føler seg bra for no reason? Vel.. jeg har bare sykt mye energi i dag selv om det går ganske treigt på jobb liksom..  Det er nesten til å bli grå av, loard! Men heeey- det ødelegger ikke dagen min ass. Og heller ikke det stusselige været ute. To day i am untouchable 💯. 

I går var Isadora på overnatting hos besten og besta men slev om hun ikke dro dit før kl 19 og hadde besøk hele dagen så savner jeg henne noe helt sinnsykt allerede nå, det har jeg gjort i flere timer også. Jeg kjenner det skal bli så godt å hente solstrålen min som kommer løpende mot meg  i det hun roper  “Mamma” og kaster seg i armene mine, hver en eneste dag. Iiik.. Så hyggelig! Hun har blitt så brun nå også,  det er nesten jeg er litt små sjalu på en 7 åring haha!Men det går fint .. Senest i dag har jeg allerede fått spørsmål om jeg er svensk liksom. Jeg spurte om det var pga det lyse håret og den bleike huden pga mangel av sol her i Norge, haha! Døde nesten- på ekte!!

Vet ikke om jeg prøvde å dra en vits på min egen bekostning or what nah? Men hallo..   Dere kjenner jo meg når jeg er i godt humør, jeg elsker jo humor!  For uten må jeg jo være den aller bleikeste latina i hele Norge akkurat nå, det er jeg helt sikkert.     ANYWAYS!! 

 

Heldigvis er alt av småkryp endelig bort fra inngangspartiet. Råtten er borte for den har barna visstnok begravet. Maurene dro i det jeg strødde gang gulvet  med en kilo kanel og de brune “kleggene” er også borte etter 100 runder med “fugl kverk ” og ned spyling i hele 5 dager!! (De liker visst varme og nå er det kaldt ute så sikkert derfor de har skygget banen) 🤓

Huset er ryddet, jeg er har spist vannmelon og en red bull til frokost. Så nå er jeg “hype” og livet er helt faktastisk dere!

 

God onsdag .. Torsdag  mener jeg!🎉🎉

0 kommentarer

Siste innlegg