Gjesterommet er ferdig- Hva syns du?

Hele rommet var i tre fargen som er vist på bildet nr 2 her.

Jeg måtte som sakt ha 4 strøk for at den mørkeste trefarget  ikke skulle syns igjennom. Sykt stress og det tok også evig lang tid. Listene var hakket mørkere så der måtte jeg både ha 5 og 6 strøk… kjedelig! 

Veggen bak senga valgte jeg å ha i matt sort. Vurderer også male kles skapet i en annen farge men vet legit ikke om jeg orker  eller om det er nødvendig?

Etter hvert tenker jeg å piffe opp rommet med noe knall gult. Akkurat nå var rommet ganske nøytralt men fortsatt mer enn bra nok. Liker ikke gulvet så kommer sikkert til å gjør noe med det på sikt sånn jeg nå holder på med i resten av huset.

Som dere kan se er jeg veldig glad i raccoco. Sånn herskapelig stil man har både på slott og i palass. Det har dere sikkert allerede lagt merke til i stua vår. 😍

0 kommentarer

Siste innlegg