Gjeste innlegg- livet med en influencer

Gjeste blogger for aller første gang.
Det er rart hvor ting skal forandre seg når man blir sykt forelsket, i tillegg forlover seg med en influenser. Slik som nå sitter jeg her å aner fred og ingen fare. Jeg koser meg med en kald øl i mens jeg ser på min kjære glatte håret sitt og gjør seg klar for en tur inn til byen, da hun plutselig spør meg om jeg ikke vil skrive et gjesteinnlegg til bloggen.

Det første jeg tenker da er at jeg ikke har skrevet en eneste tekst siden norsktimene på ungdumskolen. Wow.. dette er litt skummel og i tillegg langt uten for min «hverdag» og komfort sone. Hvor skal jeg  begynne? Hva skal jeg skrive om? Og  hva er det egentlig som passer seg å skrive om på bloggen til queen-D?

Det første jeg tenker er å få skrevet litt om livet med en influenser, bak kulissene og alt som måtte høre med. Men det får jeg ta i en senere anledning for nå er vi på vei ut dørene på hotellet, med en tur til byen på et lite mini tog. Der skal jeg få være fotograf å ta en masse bilder, så min kjære får legge ut senere. Ingen dag er den samme, man veit aldri hva morgen dagen vil bringer og det er akkurat det som gjør livet med en influencer så utrolig gøy og spennende!  

0 kommentarer

Siste innlegg