Gir ikke mening

Heisann! Hvordan har vi det i dag? I går gadd jeg ikke å fjerne sminken før jeg la meg så hele trynet bortsett fra vippene lå igjen på puta i dag tidlig da jeg sto opp. Jeg la meg heldigvis litt tidligere enn hele forrige uke så nå satser jeg på at ting faller i orden litt sånn av seg selv egentlig.

I dag skinner solen og det er allerede torsdag, ja tenk på det. I morgen er det helg igjen og mine planer er å bare ta det helt rolig tror jeg. Jeg har liksom funnet litt roen og har derfor ikke så fryktelig stort behov for å løpe rundt som en tulling sånn som tidligere i hele sommer. 

Det fine med og ikke rølpe rundt i helgene er jo at jeg får mer tid til jobb og ting jeg virkelig liker. Man “faller liksom ikke fra” på samme måte, noe som også nå gjenspeiler blogg statistikken min.

I hele sommer var jeg både høyt og lavt (mest lavt) på blogg listen. Og enkelte dager nådde jeg ikke 100 lista engang. Jeg var sløv med å oppdatere bloggen flere dager i strekk og innholdet var heller ikke så veldig inspirerende eller spennende faktisk. Noe jeg har sakt meg misfornøyd med ganske lenge,  i tillegg hatet jeg blogg plasseringa. 

I fjor sommer hadde jeg jo mye flere lesere enn hva jeg har hatt denne sommeren. Men i bakhodet veit jeg jo at det egentlig ikke skal så veldig mye til før bloggen går bra igjen med en sykt god plassering. Alt handler vel egentlig bare om egen “skjerpings”, jobb og arbeidsinnsats! 

Noe jeg har vert veldig bevisst på siden mandag. Dette gjør meg så sykt glad og det gir meg også utrolig mye! Jeg blir  motivert til å ville opprettholde posisjonen min enda mer og føler liksom at “nå er jeg tilbake”.

Det er nettopp dette som får meg til å ville bli hjemme i helgene så jeg kan forbedre meg selv og fokusere på de tingene jeg kan bygge videre på. Kontra det å bare ligge rett ut i senga og syns synd i meg selv fordi jeg dro på festligheter kvelden før… Det gir jo absolutt ingen mening, omg!

Denne uka har faktisk startet ganske bra og jeg har ligget på 30-40 plassering hele tiden. Noe som også er sykt stor forskjell i forhold til “hun som lå solid på 60-80 plass” or what nah , hahaha!  🙈 

#flaut

0 kommentarer

Siste innlegg