Gal av meg selv noen ganger

Omg hva kan jeg si ? i dag har jeg ryddet kjøkkenet, støvsugd hele huset, ryddet og lagt sammen alle klærne på walk. Egentlig ser jeg at jeg skulle ha vasket gulvene også men akkurat det orker jeg ikke. Det er nok for i dag ass, omg! 

i dag har jeg kjøpt inn til sushi så tenkte grunn bare å leve på det resten av uka siden jeg bare ELSKER sushi! I natt satt jeg oppe å spilte Mario helt frem til alt for seint og har nå på under 2 uker rundet hele spillet. Og da har jeg ikke spilt hver en eneste dag før nå de siste 4 kveldene, da har jeg sittet ganske lenge faktisk.

Foruten om det så stupte jeg rett opp av sengen i natt når jeg våknet av toreværet. Omg hva var det liksom? Og tordnet det egentlig så veldig lenge også? Husker jeg såg på kl å den var typ 05 men hørte liksom ikke noe mer enn bare den ene gangen… Skikkelig merkelig, ikke sant?

I dag har jeg klart å glemme igjen telefonen min i bilen som har vert i Ålesund frem til i kveld og jeg har vert hjemme…. Typisk meg igrunn. I går var det kameraet og i dag telefonen. Er det ikke det ene så er det fader meg det andre… Æææ.. jeg blir gal av meg selv noen ganger om jeg får sakt det mildt selv, lol. 🤦🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg