Jævla tik tok

(Innlegg skreve i natt)

 

Ææææ… Ja!! Her ligger jeg da kl 04:27 på en fuckings  onsdags morgen/natt! Tenkte liksom at jeg skulle få snudd døgnet igjen men neeeida! Her leigger jeg våken og tenker på den jævla TikTok kontoen min som har vert deaktivert i snart en uke nå. Og i tillegg leter jeg etter en telefon som jeg nå har snudd opp ned hele huset for så jeg kan gi tik tok en siste sjans med gjenopprettelse av passord and shiit!

– Woohoo.. I morgen blir en uthvilt og fin dag si! 😑 Jeg som hadde så mange fine planer for morgendagen hvor jeg tenkte å starte dagen tidlig med en liten jogge tur, njeet. Tviler jeg gidder for jeg er faktisk mega trøtt og da uten å overdrive.

I går sa jeg at jeg skulle spille inn en ny YT video noe jeg fortsatt skal men først må jeg levere snuppa på skole også legge meg nedpå i to timer eller noe, jeg er super trøtt! Ikke bare skal jeg gjøre det vanlige og i tillegg lage ny video men jeg skal faen meg spille inn noe annet spennende som jeg gleder meg drit mye til. Bare så det er sakt! 

For uten om en kjip og søvnløs natt så er jeg faktisk super fornøyd med all den positive responsen jeg har fått etter YT filmen som jeg posta nå i går. Så mye begeistring og popularitet rundt at jeg har holdt på med YT tror jeg ikke det har vert før. Noe som også gjør det sykt gøy for meg å  ville drive med det videre også. Vi får prøve å starte med en film i uka først, der etter se hvordan det utvikler seg. 😃

Tusen takk ! Dere er best! 💕

0 kommentarer

Siste innlegg