Fuck SBM!

Herregud folkens hvor skal jeg egentlig starte med dette blogginnlegget. Nå har det snart gått tre uker siden jeg logget inn her sist, dette av forskjellige grunner.

I sommer har vi gjort mye gøy hvor jeg har prøvd å legge bort telefonen mest mulig til å kunne nyte øyeblikkene og skape mest mulig minner.

Men hovedgrunnen til jeg kanskje faktisk ikke har blogget den siste tiden er fordi jeg nå er på telefon nummer 4-på under 1 måned. Og denne telefonen er veldig uvant for meg å bruke. Noe som også har ført til et hat forhold når det kommer til det å tekste ,chatte, skrive, føre samtaler ++.

Bare det å bruke telefonen generelt har blitt et mareritt! Alle de tingene jeg virkelig elsker å gjøre er ikke morro å gjennomføre lengre. Jeg hater å sitte på Internett og jeg hater å surfe rundt. Jeg hater å ta bilder og filmer. Og jeg hater å skape digitalt innhold. Trist men sant💔

Kameraet er ikke det samme, alle appene har forsvunnet og bildene vekk💔.

I tillegg har jeg slitt mye med banken min. Hvor jeg ikke får tilsendt bank Id eller bank på mobil fordi jeg har postboks og mangler bank brikken. den har jeg ikke hatt siden 2019 folkens!

Banken min insisterer at de ikke «kan» sende bankbrikka til post box- men bare i «vanlig» postkasse. 

Med andre ord: jeg føler ikke jeg kan gjøre en eneste ting på telefonen lengre. Ikke engang noe så enkelt som å handle på mett eller vippse. Nettopp fordi Sparebanken møre er så fucked up med kundeservicen sin!

Man skulle jo nesten tro at det å betale 2000 for en post boxs i året med nøkkel til, som er inne låst hos en matbutikk var mer sikkert enn det å sende bankbrikke i vanlig postkasse som står offentlig og «disponibel for alle».. eller?

Nei ikke for sbm! Nå har det legit tatt meg hele 2 år å få den jævla brikka sendt på nytt og gudene må virkelig vite hvor mange telefonsamtaler- pluss mailer jeg har hatt med de.

Anyways… Nå skal jeg ikke skrive noe mer negativt om banken siden jeg veit det blir så forferdelig mange sure miner og kommentarer på det jeg skriver. Ingen som tåler når den harde fakta eller sannhetkommer frem å blir lagt på bordet. 

Men banken her hjemme har vel egentlig kanskje prøvd å ville hjelpe meg et par ganger- uten å egentlig helt få det til.

Men det er alle telefonsamtalene og mailer til hovedkontoret som virkelig har vert helt på trynet!  

Nå blir jeg faktisk å skifte bank på ekte for denne kundebehandlingen fungerer rett og slett ikke for meg 🤦🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg