Fuck deg… Amen!

Hei alle livsnytere🙋🏼‍♀️

I helgen har jeg faen meg klart det.. Igjen folkens! Det har vert noen morsomme, innholdsrike og flotte dager i storbyen Oslo. Hjerte av Norge. Jeg har vert i Hønefoss og skal også tilbake dit før jeg reiser igjen om ikke mange dager. Men det å ha det gøy har også sin pris å betale, for jeg har nemlig blitt frastjålet det splitter nye blogg kameraet mitt som jeg elsker så utrolig høyt i denne verden. En ting er jo å evnt få det igjen på forsikring men hva med kvittering? og bekreftelse på at jeg har kjøpt det? Det blir verre siden det ikke lengre er i “mine hender”.Derfor har jeg ikke blogget de siste dagene. For alt av både bilde og materiale er borte.. Igjen! Når skal jeg lære? Jeg er jo igrunn super flink til å alltid passe på kamerat mitt men tequila.. Var den hakket viktigere denne gang? 🙄 Æsj!

Faen meg så jævlig kjipt og jævlig dritt egentlig! Ikke føler jeg meg som meg selv for det er liksom noe som mangler og jeg kjenner jeg savner det skikkelig!  Kameraet er vel erstattelige men det er ikke innholdet som var på. Masse bilder og filmer fra turer, opplevelser og fine ting i fra i fjor, masse minner liksom.

Så gratulerer til du som nå sitter med et vanvittig bra vlogg kamera! Håpe du virkelig får nytte av det å at det ikke bare blir liggendes i en mørk skuff å støve nede!!

Fuck deg da, jeg er drit sinna… amen! 🙏🏾

0 kommentarer

Siste innlegg