Fredag Updates

Herrrgud og heisann! Er det noe jeg virkelig er dårlig på så er det det å opprettholde bloggen i helgene. I helgene har jeg jo snuppa hjemme fra morgen til kveld og liker bruke tiden med henne, uten telefon for mesteparten av tiden.

Og på kveldene etter legge tid er jeg som regel ute på sosiale greier med venner som da innebærer god stemning, ville tilstander, latter og masse glede. Med andre ord har jeg det alltid så gøy i helgene at jeg velger leve i nuet og heller oppdatere dere senere. Det må vel være lov eller?

Om jeg liksom skal klare blogge i tillegg til leve livet må jeg på en måte “foraholdskrive” innleggene kvelden før eller med engang jeg står opp. Men da er jeg jo så trøtt og vil slumre,  hva faen liksom? Hahah! The struggle folkens!

På fredag var vi hjemme med besten og besta. Jeg klippet vel beste også tok jeg og snuppa mi en lang og varm helge dusj, før jeg dro hjem i 17 tiden. Jenta mi var igrunn litt sliten både fra påske, overnatting og skolen så hun hadde bare lyst å slappe av resten av kvelden. 

På fredager er det som regel fast besten og besta dag. Og endelig skulle snuppa mi få være der “alene” uten mamma (meg) tante og det nyfødde søskenbarnet sitt, som har vert på bess helt siden påske. Jeg veit hun gledet seg veldig til å kunne ha litt alene tid med de og akkurat derfor dro jeg hjem så passe tidlig.

På tur hjem ringte en venninne som ikke bor mer enn et steinkast unna meg. Hun lurte på om jeg var “up” for en “girls night”, noe jeg heller ikke sier nei til.  Men jeg og henne veit jo like godt begge to at en girls night aldri varer lengre enn til ca kl 23 når vi begge begynner å komme i stemning.

Så det som skjedde videre var jo at vi dro frem disco lys, henta opp naboen og hadde glow sticks party med shots og kostymer, lol. Helt kaos! 😂

Herregud for en kveld og herregud for en stemning! Så aboslutt beste kvelden jeg har vert på siden hele korona kom i fjor liksom. Og litt små full blei jeg jo men dro hjem i 03 tiden ca, om jeg ikke husker helt feil. Bedre å dra hjem før jeg blacker helt ut syns jeg. Noe jeg også har blitt skikkelig flink til å ikke ha i det siste. Sååååå DEILIG! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg