Første gang på kanskje over et år!

Omg det er helt sykt men nå er det faen meg gjort folken! Og herregud så deilig det føles!!!

Jeg har ikke bare rydda og vaska hele studio men jeg har faen meg blitt ferdig med hele rommet også. Nå er det jammen meg helt plettfritt med ikke en ting på gulvet eller unødvendig greier i skap!  Jeg har har rydda og sånn tidligere men aldri komt i mål og rommet her liksom blitt helt MAD rotete like etter.

Det eneste som gjenstår for rommet nå er å henge opp gardiner og skaffe et nytt gulvteppe.

Herregud jeg er sååå lykkelig og bare at hele huset endelig begynner å bli lett å holde orden er faen meg helt fantastisk!  Siden sommer har jeg vert helt ekstrem på å kaste og rydde ting, i tillegg har jeg blitt veldig minimalistisk.

Det er så sykt digg!  Og jeg har virkelig ikke brukt studioet mitt til noe annet enn lagringsplass for div rot jeg har ryddet fra andre steder og til sminkerom.

Jeg har virkelig savnet og kunne stå opp om morgenen for å sette meg ved kontor pulten liksom. Og nå når hele huset liksom er ryddig og nesten ferdig er det mye lettere for meg å fokusere på jobb. Hvor jeg ikke avsporer med alt annet som jeg egentlig klør i hendene for å få unna gjort. Jeg blir liksom 20 kilo lettere for stress og det er så sykt deilig!

Nå tenker jeg bare på å få lagt nytt gulv og kanskje male om karmene igjen, men ikke i dag.  Gulvet skal oppgraderes men litt usikker på hva jeg vil gjøre med resten av rommet. Men nå har rommet liksom blitt så kjedelig og “standard” mtp resten av huset viss dere skjønner? 😇

I need a change 💁🏼‍♀️ 

0 kommentarer

Siste innlegg