Første dag i vår Villa

I går kveld da  vi kom frem tok vi oss et “nattbad” før vi dro videre for å spise. I går kveld la jeg igjen kameraet i Villaen og var for sløv til å gidde hente det   igjen.  Derfor har jeg ingen bilder fra kvelden men de fleste hadde vel også kanskje lagt seg i 01 tiden så da følte jeg at ett blogginnlegg kanskje ikke helt var på sin plass… Eller?

I dag tidlig startet vi dagen med et friskt morgenbad, før vi gikk videre på markede for å handle inn noe mat til frokost og litt videre ut i uken.

Været her i mallorca er “amazing” skal jeg fortelle dere og første dag i vår villa er fantastisk! Jeg har på under 30 min fått helt sykt med farge, tenk å kunne bo sånn her permanent da? Omg.. Det hadde vert deilig!

Nå tenker vi å dra en tur på stranden for å nyte milevis med sand! Herregud så jeg gleder meg!! vi snakkes da

💁🏼‍♀️    

0 kommentarer

Siste innlegg