Forferdelig oppmøte

Jeg bare hater å stå opp seint dere, noe jeg også gjorde i dag tidlig. Æsj.. I morgen må jeg bli bedre, for min egen del!I dag har jeg og Isadora vert en tur ned i gymsalen på skolen hennes. Der hadde de åpen sal for 1 og 2 klasse så de kunne få litt utløp for samlet energi i jula. Oppmøte var jo helt forferdelig dere, haha! sikkert ikke alle som hadde ork eller tid nå etter jul i guess… Så i salen var vi bare 2 foreldre, 4 barn og den siste timen kom det en voksen til med 3 andre barn. Men hyggelig var det jo for oss som faktisk var der da og Isadora spurte om vi ikke kunne gjør dette igjen en annen dag. Hyggelig! Selv syns jeg tilbudet er veldig bra og kan rett og slett ikke skjønner hvorfor ikke flere bruker det.Videre hadde hun med en venninne hjem og nå har jeg og Isadora kose stund på soverommet med popcorn og film 😍

0 kommentarer

Siste innlegg