Forandring

Hallo ganske seint på dagen! For øyeblikket skal jeg til å ta etterveksten min. Som dere sikkert ser er det en god stund siden jeg tok den sist. I tillegg trenger håret mitt en skikkelig hårvask, aner ikke hvor lenge jeg liksom har “drøyet” akkurat den biten..De to siste ukene har jeg virkelig kuret håret til den store gull medalje også har jeg fått bort flokene som hadde begynt å komme i mellom hårfestene. Er det noe jeg virkelig ikke skal ende opp med så er det mega floke innerst inne i hår roten. Det var sånne ting jeg alltid brukte å få når jeg var yngre og hadde denne type exstentions, rett og slett fordi jeg ikke gadd å børste så godt innerst inne. Det å ha krøller med denne type løs hår er virkelig ikke bare bare! Her er det ingen rom for det som heter å legge seg med vått hår.. Og det å bare føne håret helt tørt med glatte tang etterpå tar jo godt over 2 timer! Ganske gørr men sånn er det jo, jeg var forberedt på det liksom. Jeg har også prøvd å lufttørke håret mest mulig i det siste så det ikke skal bli så utrolig slitt. Jeg hater slitt hår, det ser så ustellt ut. Det å ha ny farger hår er noe av det beste som finnes når det kommer til det overfladiske og utenpå. Da føler man seg både fresh og fin! Så viss jeg over hode skal få gjort det før jeg reiser må det bli i dag. Gleder meg til å få bort det mørke fordi jeg trives ganske dårlig når håret mitt er sånn som det er nå eller mørkere generelt.

2 kommentarer

Siste innlegg