Før og etter

Heisann. I dag har jeg fått gjort det aller meste jeg skulle gjøre, for uten om å rydde studioet skikkelig. Der er det fortsatt noen kasser som skal opp på loftet, noen klær som skal henges inn på walk in også må jeg rydde kontor pulten.

Men OMG jeg har trent 💪🏾.

Det meste av “rot” som vi har her i hus er faktisk alle klærne som ligger å flyter over alt. I dag har jeg fått tømt alle stampene og brettet sammen haugen som lå slengt på gulvet. Nettopp fordi jeg noen ganger både er lat og stresset.

Og da spess i helgene når jeg er sosial. Er liksom ikke sminken som tar evigheter her men outfitten. Men hvem er det som ikke har et rotete klesskap eller klesrom liksom av og til? Jeg har det ofte da, hahaha!

Før  

Etter

Fikk også ryddet og vasket kjøkkenet. Men hadde egentlig tenkt  å gjør ferdig gangene når det kommer til maling. Har liksom litt “små pirk” som gjenstår men man må også ha “rette dagen” for å gidde noe sånt. Eller? 

Fikk plutselig hodepine så nå sitter vi i sengen å koser oss med tv og en deilig smoothie. 💕

0 kommentarer

Siste innlegg