For en nedtur da folkens!

Hei venner. Da går vi endelig sakte men sikkert mot slutten av den aller siste helg , før skolen starter for fullt igjen for alle oss her på vestlandet. I dag har isadora hatt besøk av nabo jenta hele dagen hvor de har spist popcorn, pizza, drukket brus, spist litt lørdagsgodt, sett film og lekt kjempe mye!

Kvelden i dag går for oss voksne til kino-date i “rampe- kroken” i stua, og på menyen står det ingen andre ringere enn “venom” for tur i dag. En film jeg har utrolig store forventninger til med tanke på hvor poppis den var på instagram, da den akkurat hadde kommet ut.

I dag kjente jeg at sommeren offisielt er over for i år og høsten har kommet for å bli, for en nedtur da folkens! Og jeg har allerede begynt drømme meg bort til varmere strøk allerede å håper det skjer om ikke så alt for lenge, men først står trening for tur. Men det blir jeg å skrive om i en seinere anledning.

Dette blei vel kanskje ikke det mest “spennende” innlegg, men jeg føler liksom at jeg har vert interessant nok for i dag med tanke på innsats tidligere, viss dere skjønner? haha.

But hang in there… Det er alltid morro å se hva jeg finne på i løpet av den dag eller to, når spontaniteten står veldig høyt oppe når man rangerer opp personlighet min… hahahahh!

Kyss💋 

0 kommentarer

Siste innlegg