For en dag!

Hei vakre mennesker! 😃 I dag er jeg så fornøyd og tilfreds med dagen. Ikke bare føler jeg meg uthvilt og har klart å snu tilbake døgnet, men det har også vert fint vær og snuppa mi har kommet tidlig hjem fra skolen.

Så selv om høstværet har varslet sin gjort ankomst med øsende-pøsvær er jeg faktisk også helt ok med det. Se så våt jeg blei på bare typ 5 sekunder ute på terrassen for å ta inn putene og div andre ting. Isadora og en venninne var ute å lekte i regne og bare sånn typ 30 sekunder etter jeg hadde ringt henne for å si “det kan hende at det begynner å lyne og tordne nå”. Så hørte jeg det tore været og jentene løp vettskremt bortover veien på vei hjem til oss hvor jeg sto klar til å trøste de under tak på trappen. Haha.. Så søte de er. Nå har de fått skiftet om og sitter plantet godt fremfor tv i tørre klær og med barbie på storskjermen.

I dag sto jeg opp tidlig og fikk isadora på skolen. Jeg har klippet besta, jeg har fått jobbet mye og har allerede klart å oppdatere bloggen hele 2 ganger i dag. Men målet er 3 😃.  

(regner som pokker men ikke sikkert de syns så godt på bildet👇🏾)

0 kommentarer

Siste innlegg