for aller første gang

  Hallo dere. I skrivende stund har jeg akkurat inntatt dagens middag og plassert meg ganske mett og tilfreds i senga. Ja nå har jeg det veldig fint dere for i dag er jeg egentlig ganske sliten. Sliten av alt dramaet som er rundt og sliten av å føle meg «kvelt». Tror ikke vi har en eneste hvile dag å helgene er også fyllt opp med jobb på lik linje som hverdagene.

I dag har jeg vert flink… Jeg har vert flink til å jobbe, flink til å være super mor (slik som hver dag). Jeg har vert flink til å  lytte, flink til å forstå. Og flink til å ikke miste hodet!!

For aller første gang i kveld gjør faktisk jeg og mannen ting hver for oss!?? På 10 uker i strekk snart hvor vi nå har vert uadskillige så er jeg hjemme i kveld å han er på besøk hos en kompis. Vi har valgt å gjøre ting hver for oss i kveld. Ikke fordi vi vil. Men fordi vi må, lol. Han har en kompis som er her på jobb og som reiser på mandag. I morgen skal vi på hytta så det var enten nå eller «aldri». Og gjett om det var tøft for oss begge??!!!  En periode var vi enige om at vi begge skulle dra men jeg tenkte det kanskje var gøyest for gutta å møtes alene så de bare kunne være kompiser og ikke «kompis å dama» Hahaha! Det får heller bli neste gang dere. Mami her er sliten å trett. Jeg er igrunn mest keen på å bare ligge i sengen å se på en serie. Det har jeg ikke gjort siden i fjor faktisk. Men jeg er også «redd» for at dette blir en «vane». Å gjøre ting seperat/ hver for oss… ikke fordi det er ett problem, men fordi jeg elsker kjæresten min så utrolig mye!!! Vi trives så sykt i hverandres selskap at selv om vi er sammen 24/7 så kan vi si på slutten av dagen at vi ikke føler vi har sett eller fått vert nok med hverandre den dagen.. er ikke det litt sykt eller?? Men liksom.. jeg har aldri hatt det sånn som dette før men jeg klager heller ikke. Jeg elsker det!! Det er sånn det skal være å når man er forelsket skal det også være litt lov å «glemme» både venner å familie en stund.

Selv om jeg er hjemme er jo jobben min her og han har sine ting å styre med. I tilegg har vi ett barn og da som oftest mange barn på besøkendes, viss dere skjønner? Da kan man fort føle at selv om man er sammen hele tiden så blir tiden alltid fylt  med ett eller annet enn hverandre.

Tro meg.. det var knall hardt å få han ut av dørene i kveld. Vi sto å kysset i over 10 min før han dro, sånt typisk kliss som mange av dere ikke liker, men som vi egentlig bare driter i.  Tror aldri jeg har blitt takket så mye av et annet menneske for å ha «sparket»  de ut av huset før. HAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!

I dag har hi forresten hatt besøk av en søt liten pusekatt.

0 kommentarer

Siste innlegg