Føler meg helt forferdelig!

Hei søtinger ! Hva skjer på denne kalde og “ruskete” lørdagen da? Noe spennende? 

Er det ikke sykt å tenke på at vi allerede er inn i mai mnd og før vi rekker blunke noe særlig mer nå så har halve året av 2020 allerede nådd oss igjen? WTF liksom? ikke sant? Helt sykt å tenke på for min del, nå er julen rett rundt hjørnet nok engang.  blæææææ.. krise! 💯🚨🗣 

I det siste har jeg sovet veldig dårlig og ikke minst lite igjen. Ikke er jeg personen som sliter noe særlig med hodepine men jammen meg har den kommet i dag også. I dag har jeg ryddet heeeele huset fra topp til tå, no joke liksom. For i morgen får vi nemlig middags gjester og skal feire isadora som blir 7 år på mandag, iiik! 

Tiden flye virkelig som stjerneskudd folkens, halloo??! ikke lenge til hun er gammel nok til å flytter ut om vi fortsette tiden på denne måten som nå, haha! Kjenner jeg gruer meg skikkelig, hun er jo bestevenn!

Lille jenta som nesten er like høy som mamma nå hahah.. Litt små flaut akkurat det da men jeg skal nok overleve. Det er vel bare snakk om tid nå så er det jeg som sitter på ryggen hennes og ikke omvendt slik som nå loool! 😆

Nå sitter jeg i sengen å syker meg opp til litt middag med serie titting før det blir å jobbe videre i kveld. Isadora har hatt besøk i hele dag og dagen har vert ganske hektisk.

Både i går og i dag har kompiser ringt for å henge. Men med denne hodepinen må jeg nok stå over det sosiale nok engang fordi jeg føler meg helt forferdelig akkurat nå…

Vi tar det igjen, jeg lover 🙋🏼‍♀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg