fine dager i spania men føler fortsatt et veldig stort savn

hei love ones!  i dag er det siste dagen våres i spania, hvor rart er det ikke å tenke på at vi faktisk snart har vert her i hele 7 dager? nå gleder vi oss bare vanvittig mye til å komme hjem å se babylon! hun savner vi utrolig mye, så mye at vi nesten ikke har snakket om noe annet enn henne de 3 siste dagene. hun er bare så god men også så vanvittig snill! jeg savner de brune store snille latina øynene som stråler mot meg hver dag , jeg savner verdens beste bestevenn koser når hun kaster seg i armene mine flere ganger om dagen, jeg savner den varme  gode og herlige latteren hennes når vi tuller igjennom dag fra morgen til kveld og jeg savner tiden som vi tilbringer sammen.

 selv om det bare har gått 7 dager virker det jo egentlig som en evighet. vi har kost oss vanvittig mye å det har virkelig vert deilig å komme litt bort fra “kaoset” som hører med hverdagen noen ganger.

dagen i dag har vi bare brukt ved det private svømmebassenget på tak terrassen våres. vi har solt oss, slappet av med musikk og tatt oss noe litt extra godt i glasset. vi har pratet mye, vis mye kjærligheten til hverandre og snakket mye om fremtiden og livet våres sammen videre som en familie.

👨‍👩‍👧

0 kommentarer

Siste innlegg