Farsdag snudd på hodet

I dag tidlig startet vi jentene først på morgenen. Selv har jeg vert pjusk igjennom hele natten og formen blei heller ikke bedre etter å ha stått opp. Noe som resulterte til at jeg måtte gå å legge meg igjen og hadde heller ikke krefter eller energi til å holde meg våken noe særlig lenge.

Like etter jeg hadde funnet sengen igjen sto kjæresten opp å tilbydde seg å lage frokost. Skal du lage frokost i dag? På farsdag?! Det er jo du som skal bli vartet opp hele dagen, ikke jeg … Så søt og elskverdig som han er bakte han både brød, satt inn i opp vaskemaskinen, pakket ned det meste av eiendelene våres, bar det ut i bilen og tok vare på de søte barna sånn de hadde alt de trengte. Der etter vekket han meg med en god klem og spørsmål om jeg ville bli med til frokost. Så utrolig snill han er! Jeg prøvde jo så klart å bidra litt med pakking, ta ut av oppvaskmaskinen og sånn. Men for det meste satt jeg bare i en stol med teppe å frøs i hjel, Håpløst! Så jævlig typisk at det skulle bli sånn akkurat nå. Ikke blir jeg å dra til Kr.sund i kveld eller i morgen heller. Nå vil jeg igrunn bare stelle med meg selv så jeg blir kvikk og rask til helgens planer 🎉

For uten om det vil jeg gratulere alle fedre der ute som blir hedret og satt pris på i dag. Nå skal vi pakke ut av bilen før det blir kos og kveld på oss her hjemme.

På Vågå er det faktisk veldig fint på vinters tid. Både med engel snø på veien, glatte ski bakker og kritt hvite trær får man en ekstra julestemning med p7 jule klem på radioen. Idyllisk!

0 kommentarer

Siste innlegg