Farget håret- Epic fail!!

Ja dere leste riktig! Jeg har en god stund nå ikke vert helt tilfreds med hår fargen min siden jeg ikke er så “hvit i toppen” som jeg ønsker! Jeg har gjort en del “re such ” på nett uten og egentlig finne noe av det jeg har vert på utkikk etter!

Bestefar hvitt er tydeligvis vanskelig å finne og hjernen har hoppet litt av i svingene og gjort plass til de spontane påfunnene mine nok engang. I dag dro jeg innom Europris selv om jeg ikke skulle dit. Jeg slo igrunn bare følge med besten og “vooops”… Havnet jeg i hårfarge avdelingen.

Og på under 5 minutter sto jeg allerede i kassen og hadde dradd det jævla penge-kortet. I dag kjøpte jeg ikke bare bleiking for å etterfylle etterveksten, men i dag kjøpte jeg EKTE hårfarge. Jeg kom hjem, var klar til å gripe fatt i håret før jeg midt i prosessen innsåg at jeg bare hadde kjøpt en pakke av hårfargen.. Hva? En pakke? Jeg som har så sinnsykt tykt og langt hår? TF???!

Ikke bare står jeg her nå med en tredjedel av håret ferdig farget, hvor resten er gul blondt i den originale fargen jeg hadde i utgangspunktet. Men jeg står her med en farge jeg ikke liker, som er både flekkete og MYE mørkere enn hva jeg hadde sett for meg i hodet da jeg kjøpte den😭😭😭 

Ikke bare har hele denne farge-prosessen vert en EPIC fail!!! Men jeg var også så spontan at jeg bestemte meg  for å filme alt til en YT film også!! 😆😆 Ooommg hvem er jeg? hahahahahah!!!!

0 kommentarer

Siste innlegg