Familie-idyll

For øyeblikket har vi akkurat kommet inn døra fra årets første ski tur på fjellet. Det var så gøy at vi var der helt fra kl 17 til kl 19:00, tenk på det! Isadora er på vei i badekaret og jeg skal til å lage noe kvelds før det blir busselalle tid på henne og jeg skal jobbe.

Selv er jeg egentlig ingen stor fan av langrenn fordi jeg syns det er så vanvittig klønete å stå på. Balansen blir jo helt rævva å jeg føler meg som bambi på isen. Men gøy er det for felleskapet og ikke minst for familie-idyllen. I dag rente vi fort og tryna et par ganger i bakken. I dag “levde vi livet” som Isadora så fint sa selv, i det vi spiste vafler og drakk varm saft etter noen runder.

Jeg er kanskje ikke født med ski på beina men noen ganger handler det om å gjøre noe som gleder andre enn bare enn selv 💕

0 kommentarer

Siste innlegg