Herregud så ubesluttsom jeg er!

Jaaaa.. Jeg har faktisk gått noen runder med meg selv i dag og det er fordi prosjektet jeg holder på med i gangen nå virkelig tar en evighet. Ikke bare er LV logoene veldig krevende men det er vanskelig og tar lang tid. Derfor har jeg surfet litt på nett bare random egentlig, helt til jeg kom over desse bildene. Og har bestemt meg for å få opp tre store bilder i tillegg.

Det som er fordel med å henge opp bilder er jo at jeg slipper å legge logo på baksiden av de stor bildene på 50X75cm liksom. Men gangen blir også mye mer “spennende” og heller ikke så “flat”. Jeg får flere interessante ting inn i rommet og dynamikken vil også få en utrolig fin flyt!

De 3 første bildene her skal være ganske store og på den største veggen jeg nå legger LV logo på. Hvor kule er ikke bildene forresten? Ikke bare matcher de med alle fargene men de har også ett lite hint av gull i seg som vil passe perfekt i store gull rammer! 😃

De andre bildene her er jeg litt usikker på faktisk men jeg har en liten anelse på hvor jeg vil henge de. Men bildene under blir mye mindre i størrelse enn de første så klart.  Og det siste er jeg også  litt usikker på om jeg skal henge opp, siden jeg ikke aner om det kommer til å matche alle de andre bildene i rommet. Men jeg syns uansett det er døds kult så det passer sikkert et annet sted i huset eller hva? 💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg