Faen det hadde jeg jo glemt..

Hei dere! Nå har vi vert hjemme siden kl 08 tiden i dag tidlig å fått sovet noen få timer på øyet frem til rundt 14. Vi valgte faktisk å kjøre heile veien hjem fra Oslo i natt, uansett hvor dritt vi enn hadde hatt det med tanke på omstendigheten på flyplassen i Splitt.

Isadora sov heile fly turen og det samme gjorde henne i bilen. Flyet landet i 02 tiden og vi var egentlig bare dritt lei alt og syns tanken på å sjekke inn en plass i 03 tiden og da våkne opp i 11 tiden igjen. For å så sjekke ut å kjøre enda mer bil bare var jævlig tåpelig. Da valgte vi heller å druse på med  Redbull å sitte hver våres tur bak rattet.

dagen i dag føles ut som både 2 og 3 dager i en. Isadora har vert i barnehage ( noe jeg ikke skjønner hun orket) og etter på dro vi på middag til besten og besta. Herregud så digg det var å komme til dekket bord, grillmat og familie kos. Jeg elsker mamma og pappa! 💕

Men nå kjenner jeg at kroppen er sliten og jeg hadde egentlig gledet meg veldig til å bare ha noen rolige dager her hjemme. Det var helt til det gikk opp for meg at lørdag reise vi på tur igjen!!

Faen.. det hadde jeg jo glemt…

0 kommentarer

Siste innlegg