Få avstand og begynne på nytt

Heisann! I følge den karantene tiden som er gitt til nå er det bare en uke og 1 dag til ting er tilbake til det “normale”. Og vi alle kan gå fritt rundt og gjøre som vi vil. Bare vent for den karantene tiden blir nok forlenget, hehe.

I skrivende stund sitter jeg i en sofa å lader telefonen. Frokosten er svelge for en stund siden og jeg skal snart til å reise hjem.

For tiden vurderer jeg å slette hele insta feeden min for å så begynne på nytt. Tanken på å slette forskjellige bilder der inne har jeg tenkt mange ganger før og da for mange mnd siden også. Men sammtidig er jeg liv redd for å “fucke” opp feeden min med tanke på at jeg faktisk har et system der og i tilegg er profilen min ganske fin. Derfor har jeg ikke gjort noe med den. 

På instagram har jeg jo vanvittig mange fine bilder også så veit liksom ikke helt hvordan jeg skal klare å få det til å bli en bra flyt uten å slette alt som er av bilder. Skal jeg bare poste en haug med blanke bilder så jeg får den “gamle” feeden min litt på avstand? Det er også en mulighet faktisk. 

Jeg er egentlig bare lei av enkelte ting i feeden min og ønsker en forandring. Ikke alle bilder er bilder jeg liker heller så vi får evnt bare se hva jeg blir å gjøre. Men at jeg skal finne en løsning som ser aller best ut er i allefall helt sikkert 💯👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg