Exit

En ting jeg har tenkt litt på og som jeg også er litt forundret og ikke minst forbauset over, er all omtalen denne tv serien/dokumentaren “exit” på NRK har fått. Jeg fikk høre om denne serien allerede flere uker siden/mndr. Jeg har hørt så vanvittig mange mennesker som har sett serien og som skryter den så innmari opp i skyene, nå til og med besta…Dette er for meg ganske merkelig for jeg har selv sett litt av første episode men var ganske overbevist om at dette ikke er en serie for meg og at det ikke passer seg når man er i et forhold å se. Singel eller forhold.. jeg hadde nok aldri sett den alene heller.  Det lille jeg fikk sett av serie var så absolutt mer enn nokk for oss begge, jeg har andre verdier enn å sitte å se på gris kuker og horer som får seg både en, to og tre runder i sengen. Hvor alt av private kroppsdeler bare renner over på tv skjermen i tillegg til verdier jeg så absolutt ikke står for. Grise prat og menn som verken har respekt for kvinner, forholdet sitt og i tillegg barna sine er så absolutt ingenting for meg!

Jeg har forstått det sånn at serien handler om rike menn som driver dobbelt spill i sitt eget parforhold med dop, masse festing, jobb reiser og horing. Jeg har fått mange spørsmål om dette er en  serie jeg kommer til å se og svarer mitt er nok nei. Jeg føler at dette er ikke en serie jeg trenger å se uansett om mennesker prater om den eller ikke. Jeg føler meg ikke noe “utenfor” for samfunnet på noen som helst måte å ønsker heller ikke å tvinge meg selv igjennom den bare for å kunne svare for meg viss mennesker sitter å prater om den, skjønner? 

Har du serr serien og evnt hva syns du? Om du ikke har sett de .. Skal du se den da?

0 kommentarer

Siste innlegg