Et veldig sårt minne

ìHallo dere. Her sitter jeg på toalettet, akkuratt komt inn dørene fra middag i mens isadora og papi sitter på stua å koser seg med ny kjøpt slim. I kveld har vert den fineste dagen og kvelden så langt på bade ferie!

Vi startet ettermiddagen med  som sakt å dra inn til byen på ett mini tog! Og herregud hvor fint det var inn over gatene med både butikker og restauranter. Stranden og utsikten her er helt urolig og vi har vert i leke park hvor alle leke apparatene minnet meg om barndomen i Colombia. Jeg veit ikke heilt åssen jeg skal beskrive følelsen men det er en følelse som jeg tror alle barn får når de i oppveksten ikke har følt en form for «tilhørighet» om dere skjønner? Alle minnene, alle tingene var veldig fine men vekket også en veldig sår side av meg selv om jeg ikke ville vise det, et sårt minne som man aldri glemmer.

Vi har danset på terrassen, lekt en hel del i parken, dratt på «shopping» og ikke minst dratt i undervanns båt som har skapt minner for livet som isadora sa det helt selv i dag!  Vi har sett oss mye rundt, ledd, løpt å tøyset. Jeg tror ingen av oss har blitt observert med en eneste sur mine og alle andre rundt oss har snudd seg med forundring og begeistring.

Vi har skapt minner som ikke kan deles, minner som ikke kan gjenoppleves og minner som vi kommer til å ha resten av livet! Nei hva skal jeg si folkens? Livet på bade ferie er jammen meg herlig selv om det reiner en hel del i kveld så er det heilt greit ! Ingen vær i heile verden kan stoppe den fine stemningen som er inne i denne leiligheten her nå i kveld. uansett hvilke vær eller vind som kommer våres vei så er det ingenting i hele verden som kan si at denne familien her ikke var skapt for å møtes!  Glad i dere <3                    

0 kommentarer

Siste innlegg