Et råd eller en fornærmelse ?

Herregud så sinnsykt trøtt jeg er i dag, blæææ! Er så vidt jeg får opp øynene å har heller ikke lyst til å stå opp. Jeg våknet jo nettopp men har ikke sovet mange timer i natt heller. 

Jeg elsker å være oppe lenge men hater når jeg sove bort hele formiddagen!! Det virker som at alltid når jeg begynner å få ganske god kontroll på døgnrytmen og er fornøyd med den, så dukker det opp saker og ting som ikke gir hjernen min fred på nattestid. Den bare tenker og tenker og mange ganger tenker jeg at jeg ikke vil tenke mer, men det bare fortsetter🤦🏼‍♀️ 

Generelt har jeg jo alltid vert et natte menneske  hvor kreativiteten min er aller best, men nå er det ikke kreativitet engang. Bare masse rot, så jævla dust lol.Men noe som absolutt har blitt bedre er jobbsituasjonen min. Hvor jeg klare å jobbet mye og det er jeg veldig glad for. Huset er i orden og nesten helt plettfritt til en hver tid. Det liker vi og bare sånne små ting får meg fort i godt humør.

I dag skal jeg bleike tennene samme søren for når til og med pappa påpeker at de har blitt gule… Ja daaaaaaa er de ikke akkurat colgate hvite lengre! Det ironiske opp i det hele er jo at jeg fortsatt har hvitere tenne enn gjennomsnittet men til å være meg er de ganske gule akkurat nå. Og det er sikkert veldig uvant å se for andre rundt meg. Om jeg skal være ærlig så blei jeg også ganske satt ut når han sa det.. Jeg bare “wtf man, are u serious??!”, visste helt serr ikke om jeg skulle ta det som et råd eller en fornærmelse hahahahahaahhaha!!!!!

Jeg skal også fjerne håret i ansiktet selv hvor jævlig vondt det er! Også skal jeg ta en ansiktsmaske… Kanskje… Viss jeg gidder for det syns jeg er så jævla kjedelig, lol! 

0 kommentarer

Siste innlegg