Et personlig forhold til 1 desember

Hallo alle sammen! I dag er det ikke bare søndag men det er også første desember.  1 desember for meg er ganske spesiell på mange måter. I dag er det faktisk 11 år siden jeg skaffet meg hund så i dag skal vi feire casanova. Jeg har kjøpt inn ballonger, godbit og gave til den lille firbeinte. Vi skal gå fakkel tog,  være med på julegran tenning og pynte til jul. 

Men det mange sikkert ikke visste ang 1 desember er at i dag er det faktisk et år siden jeg matchet på tinder med min livs største kjærlighet. 1 desember er dagen vi utvekslet våre første ord igjennom chatten og lite visste vi begge at samtalen ville utvikle seg til det viktigste forholde i våres liv! Jeg elsker 1 desember fordi den har så enormt stor betydning og den har minner for livet. Fine minner jeg aldri kommer til å glemme! 

(første bildet jeg fikk av han)

(et lite bildedryss)

0 kommentarer

Siste innlegg